söndag 5 april 2009

Anders Burman hyllar "Tillsammans Med Mig"

För er som inte vet så har jag fått den äran att släppa min duettplatta "Tillsammans Med Mig" på anrika Metronome Records som firar sitt 60-års jubileum i år. Detta skivbolag har tidigare släppt plattor med artister så som Cornelis Vreeswijk, Fred Åkerström och Quincy Jones.

Häromdagen fick jag läsa några rader som legendariska skivbolagschefen Anders Burman skrivit om plattan:

"Med den vitalitet som genomsyrar Cajs fjärde album "Tillsammans med mig" och det genuina engagemang som Caj karlsson ger uttryck för när han beger sig ut på vägarna i den egna liveproduktionen "Tillsammans med Caj" och får med sig fränder som Staffan Hellstrand, Stefan Sundström mfl är jag full av beundran. Jag kan faktiskt inte tänka mig ett bättre sätt att högtidlighålla skivetiketten Metronomes 60-årsjubileum än att den fortsätter att vara ett hem för det egna uttrycket som Caj Karlsson så påtagligt är en representant för."

Kul va? Helt otroligt!

Är oerhört stolt och tacksam för att ni ville spela in denna plattan med mig kära vänner.
Snart drar vi!!! Ojojoj...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar